#livemore

512,666 posts

Loading...
What if you saw failure as a stepping stone to success? How would that change your relationship with failure? What would you take action on that you havent been? What would you start? What would you stop? Join simon and I to see the joy in failure for yourself. Easy as 123! 1. CLICK ON THE WEBSITE LINK IN MY BIO TO JOIN US 2. Subscribe and leave a review 3. DM me here if you have any questions around how to shift from feeling frazzled to free. #mumsinbusiness #simplicity #stressless #slowdown #makespace #enjoylife #livemore #mumlife #womeninbusiness #qualityoflife #fearoffailure #failure #success #joyofbeingamom #joyofbeing #fearless
Loading...
Worrying is the mind imagining a future that hasn’t happened. If you are here in the now fully, there are no worries. All you have is what surrounds you, and even that is barely true. Experience instead of the alternatives. . 🖤 Follow the path of least resistance and others will think you are going “against the flow”. It’s blissful to experience the world and universe in the here and now. 🖤 I make art based off of all of this. It isn’t hard if I just do it, and you should give it a shot too. Check out my work on @itunes and @spotify and @youtube by using the link in my bio. 🖤 #Followme for more updates and to be the first to know when I release new #music #art and #merch and remember it’s #allforyou 🖤 ♥️ 🖤 #jaceanderson #jace #anderson #jaceandersonrecords #inspireothers #hereandnow #beherenow #makeart #makeachange #bepresent #worryless #livemore #worrylesslivemore #quote #quoteoftheday #instaquotes #instaquote #inspiration #inspirationalquotes #motivationalquotes #motivation #livefortoday
. . #15august2018 🇮🇳 . . Ride your life in the right way. There will be the way. There will be broken roads. But when you reach at your destination the view is going to be great. The simply strategy is to keep moving forward no matter what. . . . . . . . . . . ⭕️stay tuned⭕️ . . . . . . . . #helmethead 👽 #ktm200duke 😍😍 #ktm250duke ❤️❤️❤️ #duke390 ❤️ #rc390 ❤️ #longtriphome 🤧🤧 #trippyworkflow 👉🏻👉🏻 #cloudslime 🌨🌨 #rainy_day ☀️🌪⛈🌩 #exploremore #livemore #rideruniversity2018 🏍🏍 #ridehard 💯💯 . . #royalcaribbean 💪🏻💪🏻 #riders 🤘🏻🤘🏻
I keep myself busy with things to do, but everytime I pause, I still think of you #nightout 🍸 #livemore #worryless
Family time 👪 well spent in our Calabrese plan with its large open concept kitchen & dining space #livemore #familylove #yourstyle #yourelegance #yourpacesetter #stepupintoapacesetter 🏡
@cabracken getting high on his own supply.
Cúng cô hồn Nhìn theo hướng tích cực, tháng 7 dạy mình nhiều thứ: * Dạy biết cho đi rộng lượng. Như kiểu đầu tháng laptop dở chứng, xong sáng nay book lộn vé máy bay. Bình thường sẽ ôm gối khóc lóc tiếc tiền, nhưng giờ biết tự an ủi: uh thôi của đi thay người, có sức khỏe là sẽ làm lại được hết. * Dạy mình biết điềm tĩnh. Như kiểu đang gồng mình làm event muốn phát khùng mà còn gặp nhiều người thọt gậy, muốn gây ghê, mà thôi, người eo dặn hãy enjoy your event, nên thôi không nhìn số má nữa, vì người eo cấm có sai. * Dạy mình biết bao dung. Kiểu như em út trong nhà ôi thật phát rồ, nhưng rồi cũng ngậm ngùi kiểu: ai cũng phải lớn, và đó là cả 1 quá trình, nên phải để mỗi người tự trải nghiệm nó vậy. Và n thứ khác..... Nhưng trên hết, tháng 7 dạy mình BIẾT ƠN. Cảm ơn những nhân vật rất quan trọng, luôn xuất hiện đúng lúc, luôn cheer mình up, luôn sẵn sàng chìa tay support mình n chuyện linh tinh từ nhỏ đến lớn, luôn quan tâm hỏi mình có ổn không. Vậy là thấy CẢM ƠN rất nhiều rồi, và mình tin là chuyện gì mình cũng sẽ vượt qua được! #thankyou #grateful #thoughts #cocktail #ghostmonth #livemore #laughmuch #loveoften
Ne bucurăm atunci când facem ședințe foto cu un grup vesel de turiști și vor un selfie cu fotografii Photohotel. 🤩
Insya allah sebentar lagi qurban nih, bakalan makan daging kambing nih. Ah makan daging kambing takut kolesterol sama darah tinggi, hmmm ga bakalan kok kalau makannya dikit. Nyicip doang, atau sharing aja bareng temen makannya ya. Dan jangan lupa berdoa sebelum makan ya. Mana suaranya yang suka makan daging kambing? #LiveMore #LiveMoreSociety #DBSCulinaryChallenge #DBSxKokikuTV @dbsbankid @kokikutv
To walk on this white crystal beach
Seekers of inner peace: let the outer peace of our serene, tree-shaded courtyard support you in your quest. #livemore #innerpeace #boutiquehotel #atx #waterfall #kimbermodern
Setiap ke Bali, salah satu makanan yang paling saya cari adalah Lumpiang Carinya gak susah kok, datang saja ke pantai Sanur dan sekitarnya. Kalau lihat ibu-ibu yang jalan berkeliling menjunjung wadah berbentuk kotak berisi aneka gorengan, itu pasti Lumpiang Entah bagaimana mulanya sehingga diberi nama lumpiang. Isinya berupa ote-ote [bakwan toge + wortel], tahu goreng dan sejenis lumpia semarang yang digoreng. Disajikan dengan cara dipotong-potong lalu diberi saus kental dengan potongan cabai hijau buat penambah cita rasa pedasnya. Sausnya ini yang selalu bikin kangen. Rasanya unik, kayak ada manis-manisnya Makan lumpiang usai berenang Rasanya nendang bikin melayang Satu porsi belum kenyang Usah ragu buat nambah si lumpiang @dbsbankid @kokikutv #LiveMore #LiveMoreSociety #DBSCulinaryChallenge #DBSxKokikuTV #foodie #streetfood #kulinerbali #lumpiang . cc: @galeriarni
Paradise isn’t a place. It’s a feeling.
On Low Power Mode waiting for the sun to shoot in the Maldives. Traditionally I would have photoshopped some fish, changed the sky, added a fruit plate that I wasn’t actually eating, etc, etc. Instead here is a an actual candid iPhone photo from @ems_worldtravel of what this moment really looked like - and I couldn’t have been happier with what it was 🙏🏻 // #Maldives #ShangriLa #BeReal #LiveMore #CurateLess
Endless blue!
Happy #transformationthursday . Let's transform our thoughts today. Do I want disease management or life enhancement? Do I just want to manage my symptoms, to alter my biochemistry via a pill (or several) to "maintain" the status quo of my health? OR am I ready to ask why is this happening? Why is my biochemistry altered? Why did I develop into this condition? Am I ready to ditch the idea of merely maintaining myself and grab onto the hope of transforming, regenerating, and enhancing my health and my life? . If you're ready for that, we can help. DM, call or email for more info. #groundedchiro #livemore #transform #inspire #imready #hope #nervoussystem #innatewisdom #healfromwithin
We are growing!!! As our way of saying thank you, head on over to our Facebook business page and hit the LIKE button! Share our page or leave a recommendation if you've received a custom piece from us! Once we hit 200 FB likes we will draw a winner at random to receive a free custom piece of art! #funkyfrugalmama #Pinterest #growth #consistency #daretobedifferent #spendless #livemore #thinkoutsidethebox #pushingboundaries #pursueitwithpassion #dowhatsetsyoursoulonfire #igotgoals #thisishowwedo #blogger #mompreneur #bossbabe #momboss
〰️ 🌊vacation mood on 〰️💦 #hereandnow #staycalm #livemore #worryless #wakeboarding #croatia
LiveMore Brands and the #SHEpowered movement support the Breastfeeding and Child Nutrition Foundation in their quest to create safe spaces for mothers to breastfeed and express milk when they return to work in Barbados. Breastfeeding has been linked to improved health outcomes for both children and mothers with better outcomes being realised with longer breastfeeding terms. #SHEpowered #healthywomen #healthynations • • • #empoweredhealth #empoweringwomen #brandsforsocialchange #womensempowerment #womenshealth #womensupportingwomen #empoweredwomenempowerwomen #livemore
#LiveMore Kalo lagi ngobrol malem, nonton tv dengan keluarga tetep walaupun sudah makan masih pengen nyemil. Cemilan malam paling disukai itu Martabak. Martabak salah 1 jajanan yang paling gampang dicari dengan ciri khas nya masing-masing. Kebetulan ada deket rumah Martabak SF26 (Sinar Fajar) dari masih kecil langganan hingga sekarang. Karakteristik martabak yang tebal, maragine dan mentega yang melimpah, pakai coklat rice merk bagus sehingga gak ada pahit nya, susu kental manis yang berlimpah. Anget, berminyak, lembut, lumer dimulut. Inframe: Martabak coklat dan keju Rp. 43.000 @kokikutv @dbsbankid #LiveMoreSociety #CulinaryChallengeDBS #DBSxKokikuTV #foodstreet #martabakmanis #indonesianfoodstreet #kulinerlampung #indonesianfood
🌹A Rose Is Still A Rose... Bloom Alone🌹 🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃 SHOP 🛒 🔻 🌼🌼🌼www.ComfyCozyBoutique.com 🌼🌼🌼 🌟Inquires: Visit website👆🏽~ DM 📲 ~ Call ☎️ ~ Email 💻 #pillows #swipe #entrepreneur #maxidress #boutique #shopping #shoponline #onlineboutique #livemore #worryless #goodvibes #positivity #lovefreely #newboutique #tellafriend #thankyou #mongolianfur #fauxsuede #beauty #coffee #comfycozyboutique #beautiful #flowers #rose #flowerarrangement #lessismore #simplebeauty #AttitudeOfGratitude #bloom #alone
Amazing memories racing @xterra.germany @o.see.challenge had some average and amazing performances. Bummed not to be racing this year, but wanted to wish all competitors Good Luck!!! The city of @zittau.eu will look after you... *Photos from 2016 had an epic battle with the now #xterra World Champ @bsweiss_tri managed to just get across the line ahead of him... #livemore #germany #europeanchamps #xterra #triathlon #zittau #memories #battle #epicrace #thanks
What is Loc Star Love? It is literally MORE than natural hair care. It is cheerfully giving others the freedom to be more, do more, and live more. Angel Eyes Works is eternally grateful for the Loc Star back-to-school-essentials bags. ...more than the usual. #love #locstardfw #more #bemore #domore #livemore #locstarlove #locstardidmyhair #backtoschool #locathon #essentials #communityaction #communitylove #locstarrockstars #angeleyesworks
Take on the world 🌎 big boy! Have a wonderful first day of 2nd grade! 💙 . . . Why did I choose RF? Because it was a brilliant career move for me to partner with the #1 selling skincare brand in North America (and soon to be world). But more importantly... because I don’t have to miss a single moment like this one anymore! I get to take him to school at 8:50 and head back to school to get him at 3:40. Nothing better than working from anywhere (in my workout clothes) everyday. #momofboys #workanyfromwhere #livemore #family #love
#Repost @sedari_is with @get_repost ・・・ I’m proud to continue the weekly #OneAWeek campaign with a freestyle over "Butterfly Effect" by Travis Scott (produced by Murda Beatz & Felix Leone) FULL LINK IN BIO Dope visuals in @bushwickpublichouse 🎥: @shawnsolovisuals Feat. @djdopeishh • • • #unsignedartist #travisscott #butterflyeffect #brooklyn #nyc #bushwickpublichouse #oneaweek #nycmusic #freestyle #tecate #livemore #dreammore #bemore #cinematography #cinematographer #musicvideo #viral #viralvideos
There are so many spots in the US that are the outdoor adventurer's paradise! What are you waiting for?
Hai @dbsbankid @kokikutv @handsinframe @foodinhands , ini cerita aku waktu jajal street food. Kalau sebelumnya aku pernah makan di Soto Betawi Globe pas main2 ke Pasar Baru, aku juga cobain Nasi Uduk Kota Intan yg juga masih berada di jalan Samanhudi. Street food yg satu ini juga nggak kalah legendaris, soalnya udah ada sejak zaman aku masih kecil. Menurut gue masih jadi yg paling enak ketimbang kedai nasi uduk kekinian lainnya. Makanya tempatnya masih sangat ramai, meski harganya sedikit lbh mahal ketimbang tempat lainnya. Pas datang ke sana, kita disambut oleh engkoh dan encik yg super ramah dan diminta untuk mengambil nampan dan memilih sendiri makanan yg pengin dipesan. Daging, jeroan, dan sayur di sana lengkap bgt. Kalau turutin hawa nafsu sih, rasanya pengin borong semua. Haha... Tempatnya juga luas, tempat duduknya banyak. Kalau ramai, bisa coba pindah ke kedai Nasi Uduk Kota Intan yg juga masih satu saudara. Nggak perlu nunggu lama di sana, karena pelayanannya begitu cepat. Ya gitu deh, kalau misal makan di kedai yg sudah banyak makan asam garam. Apa aja nih yg aku pesan? 1. Nasi Uduk (Rp10.000) Tentu aja harus pesan nasi uduknya dong kalau makan di sini! Nasi uduknya pulen dan wangi banget. Ktnya sih, masaknya pakai tungku jadi lbh wangi. 2. Usus Ayam (Rp12.500) Garing, kering, dan nggak berbau. Lumayan enak. 3. Babat (Rp12.000) Ini juga enak! Empuk dan nggak bau. Akhirnya nemu babat enak di Jakarta. 4. Dendeng (Rp22.500) Ternyata dendeng enak juga kalau cuma digoreng kayak gini. Nggak harus dibalado terus. 5. Lele (Rp17.000) Enak kayak lele goreng pada umumnya. Dagingnya juga lumayan banyak. 6. Kerang Rebus (Rp18.000) Tadinya aku pikir porsinya sedikit. Ternyata pas dimakan banyak juga isinya. Rasanya juga enak kayak di kedai seafood. 7. Kangkung (Rp19.000) Masih panas dan fresh banget! Bikin pengin nambah nasi terus. 🍴: Nasi Uduk Kota Intan 🏠: Jalan Samanhudi, Pasar Baru, Jakarta Pusat (depan GKI) #DBSCulinaryChallenge #CulinaryChallengeDBS #LiveMoreSociety #LiveMore #DBSxKokikuTV #DBSxHIF #DBSxFIH #nasiuduk #nasiudukkotaintan #pasarbaru
Race Across France about to get real... 👍🏼👍🏼👍🏼 #RAAF
Sayur bayam jagung merupakan makanan khas Indonesia dengan resep dan pembuatan yang mudah, selain faktor murah meriah. Menu sayur ini bisa disandingkan dengan lauk pauk lainnya. Nikmatnya sayur bayam jagung ini bisa dinikmati di kala hujan, juga di kala panas. Selain berkhasiat untuk kesehatan, sayur bayam jagung ini pula bisa sebagai makanan penunjang program diet loh.. Cara membuatnya pun sangat mudah: 1. Rebus air hingga mendidih 2. Saat air mendidih lalu masukkan jagung hingga setengah layu 3. Saat jagung setengah layu, masukkan bayam, bawang merah, bawang putih lalu diaduk-aduk 4. Lalu Tambahkan merica, bumbu, dan garam hingga sayur bayam dn jagung layu. 5. Jika sudah, lalu angkat dan siap disajikan. Menarik dan enak loh.. Ayo kita cicipi makanan sayur bayam jagung yang berkhasiat untuk kesehatan dn penunjang program diet. Nyummy 😋🤤 #LiveMore #LiveMoreSociety #DBSCulinaryChallenge #DBSxKokikuTV @dbsbankid @kokikutv
When you care more about the bikes, than the car for sale... #argon18
"La vida es despertarse una hora antes para vivir una hora más!!"☀️💪🏼🙏🏼 #wednesday #live #life #riseandgrind #positive #coffee #islandlife #livemore #wakeup #earlymorning
next page →