#kritikal

3,122 posts

Loading...
Sembelit sampai tahap #BUASIR ya ampunnnn sakit jgn cakap la.... Yg kena je tau rase sakit dia cmne.... 1001 rase ade mase kena tu... Nk marah, nak nangis semua ade... Kalau sampai tahap bengkak tak boleh nak bangun tu lagi la.... Tak usah nak cakap la tahap sakit dia rase nak hantuk je kepala kat dinding tau.... Ibu anak 2 ni jgk mengalami nasib yg sama.... Tiap kali kena sembelit rase fobia utk masuk ke tandas sampai la Ika sendiri perkenalkan dia dengan #HerbaSari ,ibu ratu segala jamu ni... Alhamdulillah, arini dia bagi feedback rase sakit buasirnye sudah #hilang ... Syukur sgt2... Ika pun tumpang gembira ye syg....Terima kasih mempercayai tahap keberkesanan #JamuBonda bersama ika.... Korg kalau ade masalah #buasir yg #kritikal , #sembelit melampau, #kembangrahim tu boleh cuba amalkan herba sari ini bersama saya... Sebotol Rm 25 jer korg... Tak rugi tau utk tujuan ikhtiar secara sihat dengan Jamu Bonda... Berminat bole wasap ika http://www.wasap.my/60109198687/herbasari #AgenJamuBonda #teammysshani #SayaAmalSayaJual Cod #temerloh #mentakab #seberangtemerloh Postage seluruh Malaysia
Korg3... Korg tau tak #AMS ni tak semestinye kena beli dalam set je tau...Nak beli loose pun boleh... Dalam set basic yg harga Rm 50 tu korg akan dapat #SabunLavender #KrimSiang dan #KrimMalam tapiiii utk kulit muka yg masalah nye agak #kritikal korg boleh tukar sabun lavender tu kepada #SaunHerba tapiiiiiii harga tak jadi Rm 50 da tau... Harga akan jadi Rm 65 sebab ianya akan dikira sebagai loose item... Ada fahammmmm??? 😘😘😘 Berminat? Wasap Ika⤵️⤵️ http://www.wasap.my/60109198687 #AgenAMS #teammysshani #SayaAmalSayaJual Cod #temerloh #mentakab #seberangtemerloh Postage seluruh Malaysia
Loading...
Kritikal vs Rob Gullatte 2008 with that big ass shirt, 2018 and I'm somehow hungrier for this shit than i was at 23-24 years old.. #10yearchallenge #stillthebestrapper #Kritikal #robgullatte #Itsreallygoingdowninthesouth #trillhiphop #thetortoisetheorycomethhoe
¡Buenos días equipo! 🙌🙌 Vamos a arrancar el lunes con una recomendación de buena mañana 😝🔥🔥🔥 Hoy recomendamos las variedades del banco de semillas @genehtik_seeds durante todo el mes de enero al 20% de #DESCUENTO 😎👌💨💨💨 Como esta KRITIKAL BILBO Feminizada 🙌🙌 Planta famosa por su espectacular aroma y su intenso sabor afrutado y dulce, una campeona de numerosos premios en todo el estado. 💪💪🌱🌱 De altura media y de crecimiento rápido. En floración produce unas flores gordas y muy pesadas con pocas hojas. 🙃 Cogollos repletos de resina muy aromáticos por lo que debemos poner atención ya que tiene un olor demasiado intenso.👏👏👏 Antes 9.00€. ¡Ahora por sólo 7.20€/ud!😍😍 THGrow.com para cultivadores exigentes · · · #genehtik #genehtik_seeds #thgrow #growshop #growshoponline #thc #cannabis #weed #cannabisseeds #weedporn #cannabis420 #cannabisregulacionya #regulacionya #kritikalbilbo #criticalbilbo #bilbo #criticalmass #kritikal
“”NEW PROMOTION” LOS ANGELES GBD 13,90€ for 2g cbd 14,0% thc< 0,2% seedless hemp flowers #kritikallab #kritikal #cbdshop #cbd #cbdart #cbdbruxelles #cbdbrussels #bruxelles #brussels #ixelles #flagey #cannabislight #cannabis #belgique
UPDATE LATEST STOK DARAH Sehingga jam 9 malam tadi, stok darah makin berkurangan. Di sini ingin dimaklumkan bahawa kempen derma darah akan dijalankan di SJKC Mengkarak pada 12.1.2018 (Sabtu). Mohon jasa baik penderma2 yang berdekatan untuk hadir dan menderma. #jomdermadarah #hoshas #temerloh #kritikal #blooddonation #tabungdarah #kkm
🍁Esqueje Kritikal Bilbo Aprox un mes y 10 días de crecimiento. 💪 . Hoy se trasplanta a una maceta más grande y esta semana se aprovecha a sacar esquejes antes de que entre en flora💚 . Seguimos con los productos MINER con los resultados a la vista✌️ . . . #esqueje #weedlove #kritikal #bilbo #grow #shop
Alhamdulillah. Kami di Muqmeen Group (MG Kajang) akan sentiasa istiqamah dalam memberikan nasihat kewangan dan panduan berkenaan simpanan melalui PruBSN Takaful. Bagi yang berminat, anda telah jumpa dengan insan yang betul untuk membimbing anda. PM tepi untuk tahu dengan lebih lanjut berkenaan peluang dan potensi kerjaya sebagai Perunding Takaful. http://nazimazmi.wasap.my http://nazimazmi.wasap.my http://nazimazmi.wasap.my #prubsntakaful #takafuladvisor #takafulconsultant #takaful #babynewborn #babynests #sakit #kritikal #kpj #princecourt #warisanhibah #careerpath
Such an amazing day filming this episode check it out on you tube link in the bio #nyc #statenisland #newjersey #waitforit #kritikal #thejasonexperience #earth #life #food #begins
Assalamualaikum. Kami di Muqmeen Group (MG Kajang) akan sentiasa istiqamah dalam memberi nasihat kewangan dan panduan berkenaan simpanan melalui PruBsn Takaful. Bagi yg berminat, anda telah jumpa dengan insan yang betul untuk membimbing anda. Pm tepi untuk tahu dengan lebih lanjut berkenaan peluang dan potensi kerjaya sebagai Perunding Takaful. http://www.wasap.my/601114389522 #prubsntakaful #takafuladvisor #takafulconsultant #takaful #babynewborn #babynests #sakit #kritikal #kpj #princecourt #princecourtmedicalcentre
perhatian doakan semoga membe kita sihat sediakala...😥😥 #kritikal #
Alhamdulillah. Kami di Muqmeen Group (MG Kajang) akan sentiasa istiqamah dalam memberikan nasihat kewangan dan panduan berkenaan simpanan melalui PruBSN Takaful. Bagi yang berminat, anda telah jumpa dengan insan yang betul untuk membimbing anda. PM tepi untuk tahu dengan lebih lanjut berkenaan peluang dan potensi kerjaya sebagai Perunding Takaful. #prubsntakaful #ritarudaini #aedyxashraf #takafuladvisor #takafulconsultant #takaful #babynewborn #babynests #sakit #kritikal #kpj #princecourt #princecourtmedicalcentre
Hehe cepat2 daftar! Jangan tunggu sakit sebab kiranya dah terlambat . PM utk free consultation 📲 019-853-9593 . #sayajual #insurance #insurans #prudential #sakit #penyakit #kritikal #kuching #sarawak #malaysia #perlindungan #legacy #education #seriousbuyeronly #protection #peaceofmind #incomereplacement
For as low as RM50 per month, you can start Prulady plan — coverage for female related illnesses! . Offers 4 different coverage plans suited to your needs & budget! ✔️ Plan 1 - RM25K ✔️ Plan 2 - RM50K ✔️ Plan 3 - RM75K ✔️ Plan 4 - RM100K . PM for appointment 📲 019-853-9595 . #seriousbuyeronly #sayajual #insurans #insurance #perlindungan #kemalangan #wanita #kanserserviks #kanserpayudara #kanser #malaysia #kuching #sarawak #kesedaran #penyakit #sakit #kritikal #awareness #peaceofmind #tenang #incomereplacement
Cashback campaign is extended until 7 Jan 2019 . Don’t miss this chance! . PM for appointment 📲 019-853-9593 . #seriousbuyeronly #sayajual #insurance #prudential #insurans #sakit #kritikal #kemalangan #cashback #bayar #kuching #malaysia #hospital #legacy #kesedaran #awareness #anak #perlindungan #education #pelajaran
📸Kritikal Bilbo explotaaando!🔥.@genehtik_seeds .Delta 8,9,10 y monster Bloom! 🚰. .Se viene se vieene!!!🌱🌱. Buen viernes gente!💚💚 . . #weed #weedporn #instaweed #growshop #Kingstoners #kritikalbilbo #kritikal
As we bring 2018 to a close, we thank you all, for your constant support and faith in us. Here's to another exciting year full of #Innovation ! A #HappyNewYear2019 from all of us at #KritiKal
Setelah berkelakar disiang bolong, meringis mencari jalan. Aku Menjadi hamba yang harus segera pulang. Bermalam malam menyadarkan diri pada keadaan bahwa hamba harus lebih demokratis pada diri sendiri. Memendam hasrat dan bangkit dalam kesadaran akan perjuangan. Jalan terakhir mengantarkan pemikiran hamba sejalan dengan yang Edward W. Said bilang, bahwa seorang intelektual adalah pencipta sebuah bahasa yang mengatakan yang benar kepada yang berkuasa. Sampai disana biarkan hamba berduka pada pemikiran, dan bersuka cita dari hati ke hati. #selintaskata #politic #kritikal #love #mahasiswa #kritis #sesat #laught #life #writer #poem #sajak #baju #sepatu #murah #diskon #sineas #puisi #literasi #sastra #payakumbuh #bandung #edyout #viral #itsme #2018
(sementara) Kutipan 1 : Tak pernah terlintas ide di benak saya untuk mencoba menerapkan mekanisme demokrasi di bis : misalnya, semua unsur merundingkan berapa kecepatan bis sebaiknya. Saya biasanya pasrah saja. Tak pernah melontar kritik kepada bagaimana sopir menjalankan roda pemerintahannya. Tak perlu mengontrol. Paling hanya evaluasi, yang toh saya peties kan sendiri, tidak saya 'pres release' kan. . . Kutipan 2 : Kami menunggu bis favorit kami. Tapi karena malam, tak bisa langsung tampak bis apa yang akan lewat. Jadi, satu satunya jalan ialah menjalankan semacam penipuan . . Kutipan 3 : Salah seorang tukang becak berlaku seperti saudara. Aktif menolong menyetop mobil. Ketika hujan turun, ia mempersilahkan kami berlindung di becaknya.. Ia nyeletuk : “ Ya inilah hukuman bagi orang yang berbohong ” (Emha Ainun Nadjib-Fatwa Tukang becak;1996) #selintaskata #politic #kritikal #love #mahasiswa #kritis #sesat #laught #life #writer #poem #sajak #baju #sepatu #murah #diskon #sineas #puisi #literasi #sastra #payakumbuh #bandung #edyout #viral #itsme #2018
CBD SHOP 🌿FLEURS de CBD🌿 ART SHOP 🎨EXPO EVENTS🎨 ATELIER GALLERY Lun -Sam 11:00 / 20:00 Ven 11:00 / 21:00 #kritikallab #kritikal #cbdshop #cbd #cbdart #cbdbruxelles #cbdbrussels #bruxelles #brussels #ixelles #flagey #cannabislight #cannabis #belgique
Ada yang melupa. Alasan utamanya cita cita padahal membangun citra. Pengorbanan telah sampai pada dikorbankan. Akal dan pikiran sudah beranak jadi kata kata. Tak sampai pada sebuah rasa. Bincang semalam suntuk hanyalah usaha memperteguh diri. Dan pertemuan hanyalah bincang kehambaran. . . Penghujung kisah ini, akulah hamba yang sudah menuntaskan rindu akan panggung keadilan. Satu persatu lari atau turun apapun itu, mari menonton lakon asmara yang terlena menjadi boneka. #selintaskata #politic #kritikal #love #mahasiswa #kritis #sesat #laught #life #writer #poem #sajak #baju #sepatu #murah #diskon #sineas #puisi #literasi #sastra #payakumbuh #bandung #edyout #viral #itsme #2018
Setidaknya kita berupaya memperjuangkan kesejahteraan dalam berkelompok ataupun bermasyarakat. Turut memupuk tumbuhnya demokrasi kita. Hamba meyakini jalan itu tidak mudah. Dan kita tak usah berkaca pada manusia yang tak mau ambil pusing dengan demokrasi, yang dipikirannya adalah pergantian kursi. . . . Tak ingin ikut bergegas mengantar pikiran kawan kawan ke jalan demokrasi, selalu berupaya hati hati dalam bertindak supaya demokrasi tak mati, tapi perangainya bagai kucing menikam anak anjing. sistem mengajarkan lupa diri, para tetua yang pensiun—pun enggan turun menjemput hati. Bungkam dan cepat cepat ingin di ganti. . . Tahun nanti, ada yang rotasi ada pula yang lari. Mereka disulap dengan tebusan berpuluh puluh kursi atas nama janji pada kawan lain yang katanya sehidup semati. Lalu dimana ruang regenerasi. Demikian pula tuan yang habis kontraknya sudah tak peduli. . . Mengajilah dengan romantisme politik yang candu hidup sendiri sendiri. sorak sorai dari tiap pihak kanan dan kiri. Mungkin kau rindu di puja, akupun rindu menghina. #selintaskata #politic #kritikal #love #mahasiswa #kritis #sesat #laught #life #writer #poem #sajak #baju #sepatu #murah #diskon #sineas #puisi #literasi #sastra #payakumbuh #bandung #edyout #viral #itsme #2018
Next stop 🎅🏻🎁 Próxima Nochebuena estrenándome en @paris15malaga con la family de @kritikalcrewesp acompañando a @gydra_official 🔥💣 #dnb #malaga #frannabik #christmas #neurofunk #neuro #drumandbass #gydra #dnbspain #kritikal #paris15
JERIH YANG AKAN TERBUNGKUS (II) Hamba menyadari dasar perubahan adalah masa dimana efektivitas kepemimpinan hadir dan terasa, serta ketangguhan hamba  sebagai bagian dari pengurus atau pemimpin tampak secara formal diuji. Kekhawatiran hamba kini berkembang menjadi kecemasan. Kekhawatiran tentunya tidak mempengaruhi profesionalitas dan kepribadian hamba, karena itu sebagai bagian psikologis yang normatif, sehingga ekspresi kekhawatiran hamba tertuju pada perjalanan — yang tidak sekedar  menghadapi perubahan namun merasakan. . Hamba menyadari tidak hanya perubahan yang akan memengaruhi hamba sebagai individu namun jelas akan memengaruhi dinamika di dalam tim, organisasi bahkan publik. Sedangkan kecemasan sebagai situasi afektif yang dirasa tidak menyenangkan, sebagai mana dijelaskan oleh freud bahwa kecemasan saat ini memang (bagi hamba) menimbulkan kegelisahan. . Yang timbul dalam mimpi akan perjalanan panjang yang tak tahu apakah bakal menular menjadi tatanan yang baik (sistem) atau hanya terbungkus rapi sebagai lembar catatan yang pernah dilaksanakan dan mendarah daging sebagai sebuah budaya organisasi. Dan bimbang menyatakan bagian mana yang akan lahir sebagai sejarah #selintaskata #politic #kritikal #love #mahasiswa #kritis #sesat #laught #life #writer #poem #sajak #baju #sepatu #murah #diskon #sineas #puisi #literasi #sastra #payakumbuh #bandung #edyout #viral #itsme #2018
Back at it!! Thank you to everyone that been supporting a nigga New album & interview Exclusively from me stay tuned in...#KRITIKAL #RMB #YNT #SOTRUE #YURPSWORLD #FREEMYGUYZ @ruegar @moneyboytweez__ @yntstunna__ @paperdupbris @el_yoda_of_yurpsworld
JERIH YANG TERBUNGKUS (I) Hamba menyadari setiap aktivitas yang dilalui terekam pada ingatan, apalagi kesempatan kesempatan penting yang membuat hamba alergi untuk melupakan. Ingatan ingatan itu kadang  terngiang dan kadang basi atau sengaja dibiarkan membusuk, karena tak lagi punya  saripati untuk dibiarkan tertancap dikepala. Namun baik buruknya sebagian besar  hal itu hamba akui sebagai sejarah kehidupan. Satu dari sebagian yang dalam waktu dekat akan menjadi sejarah hidup hamba adalah akhir perjalanan organisasi ditahun ini. Perjalanan itu selalu dibumbui dengan dinamika yang begitu tajam, bahkan nyaris bergemuruh hingga akhir masa jabatan. Dahulu  secara rasional bisa saja hamba menyatakan sudah siap, sudah memiliki perencanaan bahkan strategi strategi  jitu yang berputar  semalam suntuk, namun kini hamba sering tidak sanggup menenteramkan perasaan khawatir. Masa telah habis dan waktu berputar, hari dihidangkan menjadi meja pertanggung jawaban. akankah menjadi sejarah. #selintaskata #politic #kritikal #love #mahasiswa #kritis #sesat #laught #life #writer #poem #sajak #baju #sepatu #murah #diskon #sineas #puisi #literasi #sastra #payakumbuh #bandung #edyout #viral #itsme #2018
Album Coming Soon! @ruegar we bout to wake it up. #KRITIKAL #SO TRUE#RMB #BANNAMAN #FREE MY GUYZ!!@jakedamastake @freemoneythedon
#Repost @kannabia_seeds • • • KRITIKAL-K by #kannabiaseeds 🌱 ('Day 53 of flower'🌱🌹🌺🌻). Picture #repost thanks tl our #kannabista friend @juannesta04 Thanks for sharing🌱📸📷😍😀👏👏👏💚💚💚💚💚 Info #kritikalk 🌱➡️ http://bit.ly/2JQR4IL #cannabisseeds #buds #flower #flores #kritikal #feminizedseeds #feminizedcannabisseeds #canna #cannabiscommunity #cannabisculture #marijuana #marijuanastrains #kannabiaseedcompany #cannabissociety #marijuanapictures #weedsociety #weedgrower #homegrowers #autocultivo #weedstagram420 🍁 #weed 🍁
KRITIKAL-K by #kannabiaseeds 🌱 ('Day 53 of flower'🌱🌹🌺🌻). Picture #repost thanks to our #kannabista friend @juannesta04 Thanks for sharing🌱📸📷😍😀👏👏👏💚💚💚💚💚 Info #kritikalk 🌱➡️ http://bit.ly/2JQR4IL #cannabisseeds #buds #flower #flores #kritikal #feminizedseeds #feminizedcannabisseeds #canna #cannabiscommunity #cannabisculture #marijuana #marijuanastrains #kannabiaseedcompany #cannabissociety #marijuanapictures #weedsociety #weedgrower #homegrowers #autocultivo #weedstagram420 🍁 #weed 🍁
40 cedera letupan bar di Jepun Lebih 40 mangsa cedera dan seorang dilaporkan dalam keadaan kritikal susulan letupan di sebuah bar di Sapporo, utara Jepun, semalam. Berita penuh di https://goo.gl/aqXHdW Youtube: https://youtu.be/oTPABXg88So #letupan #letupanbar #sapporo #jepun #cedera #kritikal #bangunanruntuh #selamatkandiri #bomba #gas #disiasat #kebakaran
next page →