#kanyewest

6,424,840 posts

Loading...
👑American Royalty👑 Hov & B. 👀@beyonce rocking the Yeezy Season 5 PVC Mules. Could Watch the Throne 2 really be on the way?🤯 #2CHH #jayz #beyonce #hov #yeezy #watchthethrone #kanyewest #hiphop
Loading...
It seems like @kanyewest is back on the instawebs! Is he still invited to the cook out?! And What about #lilkleine ?! 🤔 listen to the whole episode on Apple Podcast 🔥 or link in bio . . . #askingforafriend #invitedtothecookout #kanyewest #drake #beef #hiphop #kimye #ye
#kanyewest has a message for #nickcannon saying he used to date #kimkardashianwest . He has a few things he wants to address because he couldn’t due to being on medication. He states he’s out of the #sunkenplace
👀‼️..[Part 3] #KanyeWest says he’s submerged from the Sunken Place and sends messages to #Drake , #PushaT , #TysonBeckford and #NickCannon . **SEE PREVIOUS POST** #TheTrendingTea ☕️
Instant sell.out #ye #yeezy #adidas #kanyewest
#KanyeWest acaba de subir esta foto de dos manos haciendo el símbolo de #RocNation !!👀 Creen que esto oficializó los rumores de que #WatchTheThrone2 está en camino junto a #JayZ ?? ➡ Sigue para mas contenido! #CulturaHH #HipHop #Rap #Trap #RnB #MusicaUrbana #Arte #Artistas #Beats #Freestyle #Rapero
#KanyeWest addresses #Drake and #NickCannon
🔥 new record.. ^HIGHER^ Available on Apple Music and Spotify & all music platforms now • •... get used to seeing the name DELANE •KING-DELANE •DELANE it means love in Japanese • •SOMEONE TAG @kanyewest#green #purple #recordingstudio #producer #project #musicislife #rec #mic #dreams #studiolife #songoftheday #independent #dj #club #industry #hiphopmusic #hiphopculture #rapper #mixtape #musicproducer #musicproduction #musicexecutives #djs #wshh #applemusic #musician #spotify #xxl #yeezy #kanyewest
Follow us (@meme_add_vine ) for more memes en videos 🔥Dm to 10 friend for a shoutout! 🌡Dm a friend this page! ⏰ turn on notifications to see all new post! ♨️TAG A Friend😂 . . #lol #friend #funny #fun #view #follow #girl #foodporn #food #likeforlikes #followmeto #me #follow #likeforlikes #photography #photooftheday #a #memes #everyday #haha   #instagood #photo #view #vines #visualsoflife #smile #dog #supreme #kanyewest #drake #mgk #sound #eminem
This included the tracks: 1. Digital Dash 2. Big Rings 3. Live From the Gutter 4. Diamonds Dancing 5. Scholarships 6. Plastic Bag 7. I’m the Plug 8. Change Locations 9. Jumpman 10. Jersey 11. 30 for 30 Freestyle What are your favorite tracks from this album? Is this one of the best collab albums since 2010? •••••••••••••• Make sure to check out my story! • #denzelcurry #kanyewest #kendricklamar #postmalone #nickiminaj #childishgambino #chancetherapper #jcole #tylerthecreator #liluzivert #xxxtentacion #macmiller #joeybadass #kodakblack #freebobby #theweeknd #hiphop #rap #playboicarti #migos #freebobby #drake #travisscott #6ix9ine #trippieredd #tayk #youngthug #lilpump #astroworld
Yeezy Wave Runner 700 🌊 🌊
Well #KanyeWest had some thing he needed to express today in regards to #nickcannon , #drake , #tysonbeckford 👀👀👀
Follow us (@meme_add_vine ) for more memes en videos 🔥Dm to 10 friend for a shoutout! 🌡Dm a friend this page! ⏰ turn on notifications to see all new post! ♨️TAG A Friend😂 . . #lol #friend #funny #fun #view #follow #girl #foodporn #food #likeforlikes #followmeto #me #follow #likeforlikes #photography #photooftheday #a #memes #everyday #haha   #instagood #photo #view #vines #visualsoflife #smile #dog #supreme #kanyewest #drake #mgk #sound #eminem
Who's gonna set up the fight between him and Drake 😝🤔😂 . #funnyvids #funny #kanyewest #kanye #drake #nickcannon #beef #kanyememes
10 min. Sell out #ye #yeezy #kanyewest #adidas
Follow us (@meme_add_vine ) for more memes en videos 🔥Dm to 10 friend for a shoutout! 🌡Dm a friend this page! ⏰ turn on notifications to see all new post! ♨️TAG A Friend😂 . . #lol #friend #funny #fun #view #follow #girl #foodporn #food #likeforlikes #followmeto #me #follow #likeforlikes #photography #photooftheday #a #memes #everyday #haha   #instagood #photo #view #vines #visualsoflife #smile #dog #supreme #kanyewest #drake #mgk #sound #eminem
African @kanyewest and @lilpump 😂🔥
Man I ain't got no rap.. 🐐🐐🐐🐐🐐☠☠☠☠ OCT19 NO RAPPER IS SAFE #xfiles ☠☠☠ 👹👹👹👹👻👻👻👻💀💀💀💀 #GOLDMINEEMPIRE 👑👑👑 #goldenchild 🌠🌠🌠 #Donjuan 💯💯💯 #somethingihad2doforme 🔥🔥🔥🔥🔥🔥 out now everywhere go download.. now hottest shit it the streets🎙🎙🎙🎙🎙 #losangeles #cali #santamonica #calabasas #compton #venicebeach #longbeach #inglewood #crenshaw #philly #westphilly #southphilly #northphilly #uptown #hollywood #kanyewest #kanyewestdiss #goodmusic #gmsgang 💨💨💨 #swayinthemorning #rocnation #funkflex #inflexwetrust @snoopdogg
Kanye had a lot to say today 😳😳😳@hot97 - #KanyeWest got time today ! Click link in bio to hear EVERYTHING #Yhandi had to say🗣
#lol looks like Kim is shy!! #kimkardashian #kanyewest #chancetherapper _ Follow @geez_tv for more updates - Check out our youtube page for more updates. Let's get to 1000 subscribers friends❤️❤️❤️ click the link on our bio _ #geeztv #geeztvnews #celebritynews #viralposts #geeztvlifestyle #geeztventertainment #geeztvmusic #geeztvworldwide #bigbrothernaija #doublewahala #bbnaija #bbnaija3 #bbnaija2018 #bbnaijaupdates #bbnaijafanpage #bbnaijadoublewahala #bigbrothernaija #Geeztv #Geeztvnews For more click the link in Bio!!!
Follow us (@meme_add_vine ) for more memes en videos 🔥Dm to 10 friend for a shoutout! 🌡Dm a friend this page! ⏰ turn on notifications to see all new post! ♨️TAG A Friend😂 . . #lol #friend #funny #fun #view #follow #girl #foodporn #food #likeforlikes #followmeto #me #follow #likeforlikes #photography #photooftheday #a #memes #everyday #haha   #instagood #photo #view #vines #visualsoflife #smile #dog #supreme #kanyewest #drake #mgk #sound #eminem
@kanyewest Wow you really tripping thou I hate when legends go off on social media. Kanye addressing Drake. What the hell does Rih have to do with this? 😳😤😒 . . . . . . . #lilwayne #cardib #drake #kanyewest #pushat #yeezy #ye #kimkardashian #nickcannon #tidal #spotify #itunes
#KanyeWest Part 3
#KanyeWest Gives us a sneak peak at his new #Yeezy basketball sneakers. 🔥🔥🔥 or 💩💩💩 #djtokens
Follow us (@meme_add_vine ) for more memes en videos 🔥Dm to 10 friend for a shoutout! 🌡Dm a friend this page! ⏰ turn on notifications to see all new post! ♨️TAG A Friend😂 . . #lol #friend #funny #fun #view #follow #girl #foodporn #food #likeforlikes #followmeto #me #follow #likeforlikes #photography #photooftheday #a #memes #everyday #haha   #instagood #photo #view #vines #visualsoflife #smile #dog #supreme #kanyewest #drake #mgk #sound #eminem
🏨 Beckett Hotel now on-air 🎙Aretha, sampled & rare grooves 📻Il tributo degli artisti hip hop, alcuni classici e una playlist di tracce estratte dagli album pubblicati tra il '75 e l'85. Insieme a Gabriele Antonucci, autore di "Aretha Franklin, La Regina del Soul" (Ed. Vololibero) 🕘Alle 21 su www.radiogodot.it 🏨Beckett Hotel ::: Music Rooms #staytuned #streaming #live #radio #podcast #mixtape #arethafranklin #aretha #samples #raregrooves #gabrieleantonucci #lareginadelsoul #soulbooks #queenofsoul #soul #jazz #electronicmusic #hiphop #kanyewest #mosdef #talibkweli
#KanyeWest address #Drake and #NickCannon ... Sex Talk About his Wife is Off Limits . . . #kanyewest #drake #nickcannon #kimkardashian #kyliejenner #kendalljenner #travisscott
🎙🎙🎙 THEY TRYING BLOCK MY VOICE OUT... IM GO 💯💯💯💪💪💪💪 #yevsthepeople aka #yeezy #kanyewest let me no is y'all fucking with my record 🔥🔥🔥 or 💩💩💩 #GOLDMINEEMPIRE 👑👑👑 #somethingihad2doforme 🔥🔥🔥 coming soon #donjuan 💯💯💯 - #swayinthemorning #losangeles #snoopdogg
Send @follow_me_on_instaa pictures of furrys. It’s for a good purpose. #meme #memes #memepage #minecraft #cringe #kanye #kanyewest #lilpump #iloveit
👀‼️..#KanyeWest says he’s OUT of the Sunken Place and he has a message too honey.......☕️. #TheTrendingTea
SUPREME x LUCETTA bike lights *confirmed order* 65$ OBO Free shipping! - - - #hypebeast #supreme #louisvuitton #bape #yeezy #kanyewest #sneakers #sneakerhead #gucci #champion #cdg #converse #offwhite #resellercommunity #sold #presto
KANYE POSTED THIS I LOVE THE WHOLE FAMILY BOTH THE WEST AND CARTERS ARE SO PURE!❤️
. “When you do things from your soul, the river itself moves through you.” -Rumi 🎨 . . . . . ; . #jmknudsenart #originalart #art #paris #artwork #mural #streetart #tattoo #kanyewest #visualart #artist #color #colorful #colors #jmknudsen #sacramento #barcelona #paris . youaregreat
this is true 😭😭😭 #sus @lowkey._kys with @lowkey._kys ・・・ ‼️@lowkey._kys ‼️ ‼️@lowkey._kys ‼️ ✔️TURN ON POST Notifications✔️ ................................................... #meme #bigbooty #girls #pornporn #dank #hotgirls #comedy #kanyewest funnymemes#hypebeast #gaming #xboxone #ps4 #dankaf # #cringe #Booty @lowkey._kys with @lowkey._kys ・・・ #offensivememes #offensive #memes #meme #memesdaily #dank #dankmemes #mankdemes #follow4more #like4like #edgy #edgymemes #fortnite #godsplan #ninja #420 #offensivememes
Follow us (@meme_add_vine ) for more memes en videos 🔥Dm to 10 friend for a shoutout! 🌡Dm a friend this page! ⏰ turn on notifications to see all new post! ♨️TAG A Friend😂 . . #lol #friend #funny #fun #view #follow #girl #foodporn #food #likeforlikes #followmeto #me #follow #likeforlikes #photography #photooftheday #a #memes #everyday #haha   #instagood #photo #view #vines #visualsoflife #smile #dog #supreme #kanyewest #drake #mgk #sound #eminem
BURBERRYS 📸: @9uuuuuu29
While Kanye was getting a few things off his chest Drake dropped a new song with French Montana with some lyrics as aiming at Kanye’s signature shoe 👞
🗣 Aye Loko⚡🔥⚡
BIG FLAMES🔥FWM🌟 SCOOPY WHOOP💎OH THE SECOND HALF IS CRAZY TOO🕯 . . dm me if u need beats, hooks, references, art, a designer, or ambassador, ideas, or advice 🙏🙏 . . . #musicproducer #greatmusic #goodmusic #studioflow #808mafia #rap #hiphop #hiphopculture #rapper #fashion #art #artist #producer #beats #beatmaker #KamiKaze #goodmorning #producerlife #insta #kanyewest #newartist #dailymotivation #morning #inspiration #instavideo #igdaily #music #video #musically
A dope vibe with room for substance, might drop a free to this😏 dm me if u need beats, hooks, references, art, a designer, or ambassador, ideas, or advice 🙏🙏 . . . #GOODMUSIC #musicproducer #greatmusic #goodmusic #808mafia #musicallyapp #hiphop #hiphopculture #vibes #fashion #art #artist #producer #beats #beatmaker #trapbeats #kanyewest #studio #insta #goodmorning #makingabeat #instrumentals #travisscott #new #mood #instavideo #music #instagood #video #musically
next page →