#cantbreathe

234,323 posts

Loading...
Thatโ€™s cool Grim...just back it on up and sit on my chest! #cantbreathe #sos #blackboxer #grim #grimlock #dogsofinstagram #lapdog #ballsonmychest
Loading...
Looking ruldoph red nose reindeer ๐Ÿคง this girl is eady for a pillow and my bed. #readytoleave #cantbreathe #rednose #sneezy #runnynose #calgonetakemeaway โ›ต๏ธ
Early morning cartoons, and more โ€˜using daddy as chairโ€™ hilarity. This ladโ€™s taking liberties.... #specialtime #cantbreathe
I need your suggestions! Nothing sounds appetizing. My first cold of the season was ushered in with the official first day of fall. The children so kindly shared their germs. ๐Ÿ˜ท๐Ÿ‚๐Ÿ๐ŸŽ‹๐Ÿœ๐Ÿโ˜• #downwithasickness #momlife #coldssuck #helpme #cantbreathe #achoo #blessyou #passthekleenex
I can put it into words, but the views summit up #chachani #chachanivolcano #mountainnumbertwo #6 ,047m #cantbreathe
Day 24 #sweatember2018 @cr_uk. Actual footage of me as I emerged from the house to go for a walk today #streamingeyes #cantbreathe #sneezing ๐Ÿคง๐Ÿ˜ท๐Ÿšถโ€โ™€๏ธ
HAHBDIAMB I MADE HE UGLIEST CACKLE OMGGGGG JSJSNABA if viewing follow (@jezellepostedthat ) - - - - - - - - - - - - - - - - #spampage #memes #offensivememes #lol #funny #memeology #spongebob #lmao #lmfao #roasts #comedian #comedy #donaldtrumpisanidiot #spam #backupacc #dance #f4f #l4l #dankmemes #๐Ÿ…ฑ๏ธoneless๐Ÿ…ฑ๏ธemes #independence #gaymemes #muslimmemes #racistmemes #cantbreathe #memepage #newaccount #yay #explorepage
Poppin my #TofuHouse ๐Ÿ’ with kuya laulau. Did I mention how much I love my work fam? #SMHLJfam #CantBreathe ๐Ÿคฐ๐Ÿป๐Ÿฒ๐Ÿคค
Finally got the idea of the rollup. The move that @mrwillaerialist makes it look so easy. Thanks @richardcirque for teaching me in summer how to do it. Now I just need to actually go up hahaha At @synergystudiocc . . . . . #rollup #rope #cordelisse #silks #cirqueway #circustraining #circuslover #trainingeveryday #green #greensilk #leggings #strength #cantbreathe #aerialist #cirque #circo #goodbyetomyinsides
Zero concept of personal space. #cantbreathe #doglife #dammitlizziemoveover
Car ride with Mommy #zoomzoom ๐Ÿš— #cantbreathe ๐Ÿ˜‰
The views in Colorado are just breathtaking...literally #cantbreathe #maroonbells #4passloop #hikingadventures #backpacking
Nah I can't get enough of these boys... I needs to meet them.. #cantbreathe #fineashell #shnack #beautifulpeople
Call me thirsty all you want! This is a whole lot of meat. Ddddaym. #cantbreathe who knows these boys????
We be here getting noticed by my favorite people. I AM SO HAPPY AND BLESSED // #idkwhattotag #Hollywoodundead #jdog #joreldecker #vanessadecker #omg #liked #uh #idk #help #cantbreathe @jdog_hlm @horror.vixen
Week 3, still broken. You might be a redneck if you use polo wraps for rib wraps. Putting a serious damper on things because the days I feel fine, I overdo it and back to square one.. #horsepolowraps #rednecknation #oisucks #brokenribs #mcgyverstyle #ouch #cantbreathe #oilife
Day 3 of upper respiratory infection- all of the movies & fever dreams #theworst #cantsleep #cantbreathe #ivewatchedevenmore
Actually, I do know. My oldest had it, gave it to my Littleโ€™s, who gave it to me. I wonโ€™t kill any of them, but moms should not get sick. When we have children, we should become immune to every germ they bring home. #imababywhenmythroathurts #cantbreathe #needsoup
#momsdontgetsickdays I got like less than 4 hours of sleep. Both kiddos waking up at strange hours. Baby is lucky he's cute ๐Ÿ˜‰ #sick #cold #lostmyvoice #cantbreathe #theshowmustgoone #mommy #wishiwasacatsoicouldsleepallday #stuffynose #puffs #anoseinneeddeservespuffsindeed
Un autre jour riche en รฉmotion . . ๐ŸŒ‹ Bromo Sunrise - Indonesia #probolinggo #bromo #bromotravel #sunrise_lovers #sunrise #crater #amazingview #cantbreathe #sunshine #bluesky
Don't hold your breath for me. Watching myself turn blue is comforting๐Ÿ’€๐Ÿ’€๐Ÿ’€๐Ÿ’€๐Ÿ‘น#fuckeverything #killme #cantbreathe #tattoo #redhair #sadgirl #waitingforthespaceship #piercings #nopeace
How To TreadmillBy Majestic ๐Ÿคธ๐Ÿพโ€โ™‚๏ธ How To TreadmillBy Majestic
Messin around in the woods yesterday. #poisonivy #notagain #allergies #cantbreathe #cometakecareofme #remedies calamine lotion hasnโ€™t worked in the past. It doesnโ€™t itch itโ€™s just ugly. Iโ€™m using Ivarest right now. Prednisone makes me vomit. Vinegar and baking soda mixtures or rubbing alcohol has all Iโ€™ve been able to come up with.
A lot of ppl are saying if your friend is mean theyโ€™re not your friend ... I wanna know exactly what your mean friend is saying for you to be upset ๐Ÿค” are they putting you down for no reason or are they telling you the truth and you donโ€™t wanna accept it ๐Ÿคท๐Ÿฝโ€โ™€๏ธ #itsalllove #smh #niggasbelike #brah #bruh #bitchesbelike #lol #lmao #laughing #realshit #realtalk #true #idfwu #peoplebelike #dead #dying #funny #humour #hoesbelike #hilarious #lol #lmao #lmfao #laughing #cmu #cmtfu #comedy #cantbreathe #nochill #rp #repost #BodyGoals
yES -purnima โ€”โ€”โ€”โ€”โ€” i hope you all are having the day you deserve๐Ÿ’› โ€”โ€”โ€”โ€”โ€” tags : #funny #funnycontent #tumblr #twitter #haha #lol #lmao #relatable #cool #memes #๐Ÿ˜‚ #laughing #cute #textposts #๐Ÿ’€ #cantbreathe #wow #hilarious #hilariousmemes #retweet #like #comment #memeaccount #funnyaccount #smile #fun #justforfun #general #laughter #amazing
something i would do -purnima โ€”โ€”โ€”โ€”โ€” i hope you all are having the day you deserve๐Ÿ’› โ€”โ€”โ€”โ€”โ€” tags : #funny #funnycontent #tumblr #twitter #haha #lol #lmao #relatable #cool #memes #๐Ÿ˜‚ #laughing #cute #textposts #๐Ÿ’€ #cantbreathe #wow #hilarious #hilariousmemes #retweet #like #comment #memeaccount #funnyaccount #smile #fun #justforfun #general #laughter #amazing
my life goal -purnima โ€”โ€”โ€”โ€”โ€” i hope you all are having the day you deserve๐Ÿ’› โ€”โ€”โ€”โ€”โ€” tags : #funny #funnycontent #tumblr #twitter #haha #lol #lmao #relatable #cool #memes #๐Ÿ˜‚ #laughing #cute #textposts #๐Ÿ’€ #cantbreathe #wow #hilarious #hilariousmemes #retweet #like #comment #memeaccount #funnyaccount #smile #fun #justforfun #general #laughter #amazing
hi ily okbye -purnima โ€”โ€”โ€”โ€”โ€” i hope you all are having the day you deserve๐Ÿ’› โ€”โ€”โ€”โ€”โ€” tags : #funny #funnycontent #tumblr #twitter #haha #lol #lmao #relatable #cool #memes #๐Ÿ˜‚ #laughing #cute #textposts #๐Ÿ’€ #cantbreathe #wow #hilarious #hilariousmemes #retweet #like #comment #memeaccount #funnyaccount #smile #fun #justforfun #general #laughter #amazing
not today -purnima โ€”โ€”โ€”โ€”โ€” i hope you all are having the day you deserve๐Ÿ’› โ€”โ€”โ€”โ€”โ€” tags : #funny #funnycontent #tumblr #twitter #haha #lol #lmao #relatable #cool #memes #๐Ÿ˜‚ #laughing #cute #textposts #๐Ÿ’€ #cantbreathe #wow #hilarious #hilariousmemes #retweet #like #comment #memeaccount #funnyaccount #smile #fun #justforfun #general #laughter #amazing
When you block your brows with spirit gum followed by 2 layers of gluestick youre only surefire way to quickly remove every piece of adhesive is to take 99% Alcohol to it... while also realising your new brow was right on top of the glued one!!!! #CantBreathe #ItBurns #makeup #dragqueendivas #dragqueenlife #dragqueenmodel #dragqueensofinstagram #dragqueenproblems #makeupremovaltips #dragqueensonly #makeupremoval #makeupremovaltime #makeupbyme #dragqueen #makeupartist #makeupremovalroutine
Living with trimmers and seizures is an everyday battle. Sleepless nights. 3 am phone calls to my mom to have her help me work through the trimmers after the seizure. Listening to my own voice get all scrambled and hard to get words out. The pounding headaches. The memory loss. The feeling of my left side going weak yet another time. All I want to do is live my life without worrying about being alone. ๐Ÿ˜Ÿ#seizuressuck #trimmers #memorylossisreal #cantbreathe #wanttobebacktonormal #ithoughtiwasdone #beingalone
The kids watched Up yesterday and were on the edge of their seat, rocking and gnawing their hands. Fast forward a few hours, and Mum and Dad were watching the Bodyguard finale... ...on the edge of their seat, rocking and gnawing their hands. #cantbreathe #ontheedgeofmyseat #upthemovie #squareeyes #transfixed #actionpacked #noblinking
#stunning I am so #blessed to work with an #amazing #team of #strong #women . First #holiday ( it was not a holiday! ) where I knew Our Little business would not need me!! #a &d #thankyou @livstoj79 @baileydonegal @michelledvigo @kearamurray for being #awesome and welcoming me home with these beautiful flowers! - - - #bestteam #squadgoals #ilovemyteam #underpressure #cantbreathe #fml #womensupportingwomen
#stunning I am so #blessed to work with an #amazing #team of #strong #women . First #holiday ( it was not a holiday! ) where I knew Our Little business would not need me!! #a &d #thankyou @livstoj79 @baileydonegal @michelledvigo @kearamurray for being #awesome and welcoming me home with these beautiful flowers! - - - #bestteam #squadgoals #ilovemyteam #underpressure #cantbreathe #fml #womensupportingwomen
As much as I enjoyed waking up with the hens I certainly didnโ€™t get this ๐Ÿ˜‚ welcome home ๐Ÿถโค๏ธ . . #gladtobehome #labrador #foxredlab #lablife #lablove #frllove #labsofinstagram #welcomehome #thinkhemissedme #dogssleeping #cantbreathe
I need the ocean right now ๐Ÿ–ค๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’” #singlekcmomma #kcmomma #brokenheart #needtheocean #makethepainstop #cantbreathe
Three round of stair running Iโ€™m officially dead!!!!!!! #cantbreathe
That's at least a five finger forehead....... Sorry fivehead ยฐ ยฐ ยฐ ยฐ ยฐ ยฐ ยฐ ยฐ ยฐ ยฐ ยฐ ยฐ ยฐ ยฐ #picstitch #webstagram #reposting #repostit_app #regrann #funnyasfuck #crackmeup #tmi #tbh #cba #nochill #ffs #toomuchsauce ย  #dwl #tm #memesdaily #noway #toomuchfun #cantbreathe #funnyshit #funnyquotes #youtubers #youtubers #youtubechannel
next page →