#GimmeMyMONEY

8,089 posts

Loading...
Quand tu viens d acheter un livre de methode chinoise a 50 e alors que toi ce que t aimes c est le Japan #tokyo #japon #historylover #snipes #gimmemymoney back
Custom Hand painted 1 of 1 β€œLuffy” One Piece - london Customs cap πŸ‘‘ β€”β€”β€”β€”- - PRIVATE ORDER - SOLD β€”β€”β€” - - IF YOU WOULD LIKE A CUSTOM β€˜ EMAIL ME β€˜ OR DM - β€” SERIOUS INQUIRIES ONLY β€”- β€”β€” #whatyoutotforme #wheresmybread #gimmemymoney #gimmetheloot #londoncustoms #boston #dope #art #artists #classic #complex #art #complexart #boston #create #custom #luffy #anime #pirate #art
Loading...
Custom Hand painted 1 of 1 β€œWhat You Got For Me?” london Customs cap πŸ‘‘ β€”β€”β€”β€”- - PRIVATE ORDER - SOLD β€”β€”β€” - - IF YOU WOULD LIKE A CUSTOM β€˜ EMAIL ME β€˜ OR DM - β€” SERIOUS INQUIRIES ONLY β€”- β€”β€” #whatyoutotforme #wheresmybread #gimmemymoney #gimmetheloot #londoncustoms #boston #dope #art #artists #classic #complex #art #complexart #boston #create #custom
Still waiting for this payment.. Fairly sure 4-6 weeks from 3rd of July isn't the 16th of October πŸ€” . . . . #royalairmaroc #morocco #pissedoff #gimmemymoney
Y’all can probably hear this picture #gimmemymoney
So the @lakers are finishing 4th in the West? Really? @akilaugustine πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ Happy Birthday Uncle Loose! #DaddySaidYoureAnEasyWin #GimmeMyMoney πŸ€™πŸΏπŸ€™πŸΏ
3 homes we’ve shared as a couple since 2009, and all 3 landlords have given us a full refund of our security deposit. When we leave a place, we don’t play. We return the home in the same condition we moved in. #GimmeMyMoNEY We are officially 100% done with all affairs pertaining to our old home. Still have plenty of boxes to unpack at our new home, which I absolutely adore. #blessedup #beyondblessed #trustGod #LifeIsGood #TearsOfSadnessTurnedIntoTearsOfJoy #blessingindisguise #grateful
😳WAKIN UP ON MONDAY LIKE😳What a morning already-the BIGGEST spider on earth crawled out from under the couch cushion when I went to get more coffee and now I can't find him so basically I can never sit on the couch again. Also my Etsy deposit isn't connecting to my bank properly right now and my anxiety is on like 900099900998888 today. Hope all you bbs are living a different type of day right now! πŸ–€#heirloomrelics #handmade #sterlingsilverjewelry #benchmade #metalsmith #art #monday #fuckyou #mondayblues #spider #isitonmeifeellikeitsonme #foreverunclean #eek #halloween #spirit #october #etsy #gimmemymoney #nosferatu #vampire #undead
Awesome Sub Squad Sunday, troops - I had a blast, hope you did too! We hosted the magnificent Jem Sotnas , thanks for the subs, donos, follows and nice words! WE FALL IN HARD AGAIN TOMORROW! #strongestmoments #twitchclips #clips #clip #bestmoments #highlight #highlights #bloopers #lol #rofl #omg #fail #rocketleague #beginner #noob #bicycle #bicyclekick #bet #tendollars #bitchbetterhavemymoney #gimmemymoney #twitch #twitchtv #twitchpartner #strongestforce #salute
Can somebody please get @chrisoncanal !! πŸ˜‚πŸ€£πŸ˜‚πŸ€£πŸ˜‚ @kmichellemusic You playing with the right one baby!! #gimmeMyMoney πŸ’€πŸ’€πŸ’€πŸ˜…πŸ˜…
when you make a weight lost bet with your bffs. i hope these witches are prepared to lose a $100 each to me #weightlossjourney #gimmemymoney #ihatelosing
#gimmemymoney #whatmoney B**ch u should b Paying me..!
#flashbackfriday to two weeks ago when I thought I sold my house. And then today when I finally got to open it. #closing #finally #worstprocessever #gimmemymoney #nolongerahomeowner
A belated Bday wish from my bank. How nice. #gimmemymoney
I decided this time I’d file a complaint @walmart (Walmart Manassas - Liberia Ave)! It’s always good to make those in charge of running the store aware of what is going on regarding customer service or the lack thereof! When you refuse to speak so that you can ask for a donation (which is what he was asked to don’t his employer), you really don’t want to speak to them. He even turned his head when I made initial eye contact so I could smile and greet him! He spoke greeted and spoke very kind the person and after me... This was the second this has happened with this man. All this after I closed a bank account this morning because this teller kept questioning the validity of checks I was cashing although I’d been with that bank for almost a decade... I don’t have to continue dealing with that and I told her bank president about it too! I told him β€œa cashiers check will do” πŸ€·πŸΏβ€β™‚οΈ! It’s okay to speak up and then take steps so that you don’t have to go through it again (at least there)... #its2018 #gimmemymoney #overquestioning #maybeiwouldhavedonated #onebadapple #selectivegreeters #selectivetellers
His legacy money my legacy smash #27 -0 #nuffsaid #icalledit #forallthepeoplestillindoubt #gimmemymoney $100
When you win three bets in a row πŸ‘… #gimmemymoney #venmo #salud #khabibvsmcgregor
Winner winner chicken dinner!!! #CASHOUT #donefornow
I ain’t no killa but don’t push me!πŸ‘ŠπŸ½πŸ‘ŠπŸ½πŸ‘ŠπŸ½πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ #GimmeMyMoney
Sitting here wondering what the fuck I'm gonna do for vacation the next two weeks. Maybe I should cancel?? Lol #yeahright #theywish #gimmemymoney #ubeezy #vacation #fuckwork #smokeweed
We don't have to talk...#GimmeMyMoney
Just Because! @hot1039sc "Gimme My Check, Put some Respeck on my Check" since I'm endorsing you guys ! πŸ‘ŠπŸ‘ŒπŸ˜‚#Ijustfeltliketakingapic #HotFan #HotSquad #TheRedandBlackLogo #Gimmemymoney #Propsto #Letstakeittotheyard #NoFilter #Allnaturalbaby #Lmao @thebigdm1013
Posting this pic of me and Steph bc she owes me money and has been ignoring my messages so hoping this will get her attention πŸ‘ΈπŸΌ #gimmemymoney @steph_tharme
I couldn’t resist!! πŸ˜‚πŸ˜‚ #politicians #maybethereishope
It's all good in the hood til it comes to paying someone. Don't tell me you're gonna pay me and expect me not to either say something or break your fuckin knee caps. It's thay simple. I provide a service you provide money. Do not offer payment and then magically forget you owe me money. . . . . #cream #donteffwithmybread #effyoupay #gimmemymoney #getajob #payup #dickcheese #elephantsneverforget
Cash app: $Epifan3 y’all can go right ahead send them transactions! Cause I been seeing y’all living it up on social media! My lil bell needs to be ringing all damn day lol! #humor #butnolaughingmatter #jokes #butnojokes #idcaboutYourissues #gimmemymoney #money #cashapp #comedy #lilduval #payback #payday
We all need a raise πŸ€£πŸ˜‚πŸ˜… #jokes #AmILying #gimmemymoney #laugh
Ma don't play πŸ‘‹πŸ‘‹ #GimmeMyMoney
#GimmeMyMoney πŸ†πŸ…πŸˆπŸ™€πŸ™ˆ πŸ˜‚πŸ€£πŸ€£πŸ€£ Putty tat strippin' #ImInLoveWithaStripper #SheWorksHardForTheMoney
βš οΈβš οΈπŸ™…β€β™€οΈπŸ‘€πŸ—£πŸ€£πŸ˜‚ #doNOTbethatniggah #livinmybestlife #wherethecashat #gimmemymoney #dontgetbeatup #welldamn
Another great night last night learning from Eric Solis, Founder of @movocash. If you haven't discovered Movo then download it now for iOS and Android. --- #letsmovo #startupgrindscv #santaclarita #startupgrind #mobile #mobilepay #mobilewallet #bitcoin #gimmemymoney
Don’t get cute with me. πŸ˜•#GimmeMyMoney #Looks #WorkSelfie #GoodVibesOnly
Then got the nerve to say shit like "I didn't think I still owed you that cuz I bought you such and such". First off, I ain't ask for that shit. You don't know wtf I was gon spend it on. Moral of the story, don't lend money out. πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ’―πŸ’―β›½β›½πŸ’¨πŸ’¨ #goodmorning #happytuesday #hollywoodthagod #realtalk #realshit #facts #gimmemymoney #iwantthamoneybih #fuckdeezgifts #lmao #lmfao #deadass #money #hightimes #highaf #highcomedy #realcomedy #blackpeople
Hey @virginia.tech - we love you and all but seriously, refund the ECU tickets already. #gimmemymoney #gamewascancelled #hokienation #virginiatechfootball #virginiatech
Feel so blessed to be back in electrical. Wake up everyday excited and ready to get my hands dirty! Haven’t felt this happy and proud of myself ever. Don’t ever lose yourself, I did and those were the worst days of my life! Now I’m living my best life! Smile bitch πŸ˜€ Just tryna stay humble, work hard and get this money! I’ve learned so much it’s crazy I feel like an old man because of how much knowledge I’ve gained. Lost it all and I never thought I’d be happy again! Keeping faith in the man knowing he believes in me got me thru! Praise the lord all day everyday! Oh and please..... don’t be hatin! You think this a game? You think I do this for fun? Pssh get the strap! #gimmemymoney #stayingblessed #electricianlife #constructionwireman #constructionmodelorwhat #ap #emcom #thankyoubabyjesus #respectallcultures #ilovemama
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ what she said! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ #gimmemymoney #getoutmyDMs
#ReallyDoe !! And then they got the balls to ask you again after you had to chase them down to get the shit they owed you... #thebankisclosed #gimmemymoney #wheremymoney
And the winner... #Gimmemymoney #givememy πŸ’° #caneloalveraz #ggg
So, I’ve been trying to track down a payment for weeks through my local contact. Turns out she’s the reason it took so long, and why I never received any contact from the production company. . . . #shitshow #freelancelife #needtopaybills #gimmemymoney
Hustling is wt I Do best !! πŸ€·πŸ½β€β™€οΈπŸ˜‚πŸ˜‚!! I mean shit I’ll be a millionaire in no time this wayπŸ€·πŸ½β€β™€οΈπŸ˜…... you gotta do wt you gotta do ladies πŸ‘πŸ½ Thats the man I married’s phone && That’s me on cash app requesting money πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ€·πŸ½β€β™€οΈ!! . . . . . #lol #hustle #headache =momoney #πŸ˜‚ #marriedlifeissues #cashapp #gimmemymoney
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ€£ #LOL #gimmemymoney
Would much rather be back here that would be heaps as. #gimmemymoney
Remembering Nice Times in Edinburgh with lots of tea and cake because today is just one of those not-so-great-to-be-a-freelancer days... #gimmemymoney πŸ’·πŸ’·πŸ’·πŸ’·πŸ’·πŸ’·πŸ’· . . . . . . . . . . #foodblogger #foodwriter #cheflife #foodbloggers #fdblogger #fdbloggers #foodie #foodielife #feedfeed #thefeedfeed #f52 #f52grams #food52 #workinginfood #foodworld #foodstyling #foodstylist #foodphotography #lovecrumbs #bakery #baking #baker #neonsigns #nicetimes #cake #interiors
Spent the afternoon at the park...Slides, Starbucks and Sales. #ali_mags #toddler #gimmemymoney #futureentrepreneur
SI Surrogate’s Court: When someone dies on Staten Island (SI-nyc) and you can’t get the deed to the estate, this is where the proceedings are heard. DO A WILL! β€œIf there is a WILL there is no wait.” #statenisland #surrogate #statenislandferry #stgeorgesi #will #way #estates #probate #herecomesthejudge #siny #sinyc #streetphotography #architecture #architecture #greekarchitecture #court #1800s #baystreet #richmondterrace #richmondny #gimmemymoney #wheresmymoney #hyattstreet #styvesant #empireoutlets
Well, I can finally say the vending machine literally ate my money! πŸ˜­πŸ’Έ At least one of us will have breakfast this morning. πŸ˜– #vendingmachineproblems #wheresmymoney #nofoodforyou #nobreakfastforme #atemymoney #igotrobbed #morningfail #sindesayuno #vendingfail #gimmemymoney #showmethemoney #wheresmymoney
Let me tell you something....FICA is a mean bully! "YOU LIFE RUINER!!!" #whytho #gimmemymoney #yousuck #meandrachelgreen #spinthedreidlerachel #icry #itantrum #meshuggah #hijole
"Teaching my son #LifeSkills and whoopin him in some #Monopoly ." @prafitjosiah . . #GimmeMyMoney #FatherSonTime #Family #FamilyTime
next page →