#El119

44 posts

Loading...
#aouk #AOU #EL111 #EL112 #EL117 #EL118 #EL119 #EL120 #EL121N #AA100A #AA100B #E304A #E304B #U214a #U214b #A230a #A230b #Ea300a #Ea300b #El122 #E301A #E301B للحصص الخاصة يرجى التواصل على الرقم 99791551
Loading...
#برزنتيشن متكامل 👌
[ PRE-ORDER ] #EL119 @240 ,000 Waist75 Length47-75
[ PRE-ORDER ] #EL119 @240 ,000 Waist75 Length47-75
Les presento a Pampero 🐎😍 #El119 #tienemimismopelo
📌 هام لطلاب مادة #EL119 موعد اختبار One on One Conversation يوم الاربعاء الموافق 24/5/2017 💙💛 #AOU #AOUKW #Mostaqilla
📌 هام لطلاب مادة #EL119 موعد اختبار One on One Conversation يوم الاربعاء الموافق 24/5/2017 💙💛 #AOU #AOUKW #Mostaqilla
‎المطلوب لـ ⁦‪#el119 ‬⁩ للميدتيرم 👆🏻👆🏻 ⁦‪#aou ‬⁩ ⁦‪#aoukw ‬⁩ 💛💙
‎هام لطلبة مواد ‎ ‎ ⁦‪#EL111 ‬⁩ ‎⁦‪#EL112 ‬⁩ ‎ ⁦‪#EL117 ‬⁩ ‎⁦‪#EL118 ‬⁩ ‎⁦‪#EL119 ‬⁩ ‎⁦‪#EL120 ‬⁩ ‎⁦‪#EL121 ‬⁩ ‎بخصوص الغيابات 💙💙 ‎ ‎⁦‪#AOU ‬⁩ ‎⁦‪#AOUKW ‬⁩ ‎⁧‫ ‎💙💙 . لاستلام اخبار الجامعة على الواتساب 👇🏻 ارسل اسمك + تخصصك الى 👇🏻 🔵 اخوكم طلاس حسين 💙💙 لأهم الاخبار والاجابة ع الاسئلة ‏WhatsApp : 90044388
‎⚠️ مهم لطلبة مقرر ⁦‪#EL119 ‬⁩ ‎ ‎💙💛 ‎⁦‪#AOU ‬⁩ ‎⁦‪#AOUKW ‬⁩
Y si tuvieras que elegir un lugar en todo el planeta? Solo uno? #El119
Paling suka bila terima feedback macam ni. Kulit makin berseri-seri penangan Belleza Collagen. Kesan Belleza ni, makin lama kita guna makin cantik lah kulit kita . Setiap hari i terima positive feedback & testimoni bergambar dari pengguna yang berpuas hati. Alhamdulillah, Belleza merupakan produk yang mempunyai kesan paling terbaikk👍 . Nak order? Boleh terus WhatsApp afifah 01116833085 #EL119 #TeamEllyyaney #jualonline #bukansenangnaksenang #bukansusahnaksusah #business
Tengok gambar sebelah kiri yang atas tu. Tanpa camera 360 hokay chuols. Nampak tak? Putih pinkish, perempuan mana yang taknak kulit putih pinkish kan?😍muka pun berseri seri je . Darlings yang nak cantik raya nanti boleh order sekarang, promosi jimat macam giniiii👍🏻 . Kindly whatsapp me for details 01116833085 . #sofieyabeauty #bellezacollagen #bellezabysb #sayajualbelleza #originalbelleza #sofieyabeautyfoundation #instantglamandglow #putihseawal7hari #produkputihkankulit #produkhilangkanjerawat #jomputihkankulit #TeamEllyyaney #EL119
SEBELUM & SELEPAS CONSUME BELLEZA. Nampak tak perubahan kulit dia? Makin cerah, makin berseri. Yang paling penting kulit muka licin!! . Kalau nak Cantik gebu gebas WhatsApp afifah 01116833085 . APA ITU BELLEZA? . Belleza ialah sejenis serbuk kolagen lazat yang membantu menyerlahkan kecantikan dalaman wanita. Selain membantu mencerahkan dan menggebukan kulit, ianya juga berfungsi merawat masalah dalaman wanita, menganjalkan payudara dan punggung, merawat masalah keputihan dan lain-lain. Ianya hanya perlu dikemam sahaja, tak perlu dibancuh. Rasailah perubahan seawal 1-2 minggu sahaja! Pelbagai testimoni telah kami dpt walaupun masih baru dlm pasaran! ❤️ . APA FUNGSI BELLEZA? . -Menjadikan kulit cerah kemerah-merahan (tidak menjadikan kulit menjadi pucat) - Menjadikan kulit glowing secara natural. - Melembutkan, menegangkan dan menganjalkan struktur kulit - Membantu mengatasi masalah kulit kusam, mengecilkan liang roma, - Pencerahan menyeluruh satu badan dan menyekatakan tona kulit - Mengandungi antioksidan untuk melambatkan proses penuaan - Merawat masalah jerawat dari dalam - Memantapkan bentuk payudara dan punggung - Mengetatkan faraj dan merawat keputihan - Menghalang jangkitan pada vagina - Menjadikan rambut lebih sihat, bersinar, beralun dan hitam berkilat - Menguatkan kuku dan menggalakan pertumbuhan kuku yang lebih sihat - Membantu menstabilkan hormon wanita yang dah menopous . . ✔Mendapat kelulusan kkm (kementerian kesihatan malaysia) tidak seperti syarikat lain yang menyatakan ia selamat tanpa bukti. . #TeamEllyyaney #EL119 #bellezacollagen #kolagen #nakcantik #nakkulitcantik #nakputih #nakkulitputih #sayajualprodukkecantikan
APA ITU BELLEZA COLLAGEN?? . Belleza ialah sejenis serbuk kolagen lazat yang membantu menyerlahkan kecantikan dalaman wanita. Selain membantu mencerahkan dan menggebukan kulit, ianya juga berfungsi merawat masalah dalaman wanita, menganjalkan payudara dan punggung, merawat masalah keputihan dan lain-lain. Ianya hanya perlu dikemam sahaja, tak perlu dibancuh. Rasailah perubahan seawal 1-2 minggu sahaja!❤️ . Fungsi Belleza: . ✅ Menjadikan kulit cerah kemerah-merahan (tidak menjadikan kulit menjadi pucat). ✅ Menjadikan kulit glowing secara natural. ✅ Melembutkan, menegangkan dan menganjalkan struktur kulit. ✅ Membantu mengatasi masalah kulit kusam, mengecilkan liang roma. ✅ Pencerahan menyeluruh satu badan dan menyekatakan tona kulit. ✅ Mengandungi antioksidan untuk melambatkan proses penuaan. ✅ Merawat masalah jerawat dari dalam. ✅ Memantapkan bentuk payudara dan punggung. ✅ Mengetatkan faraj dan merawat keputihan. ✅ Menghalang jangkitan pada vagina. ✅ Menjadikan rambut lebih sihat, bersinar, beralun dan hitam berkilat. ✅ Menguatkan kuku dan menggalakkan pertumbuhan kuku yang lebih sihat. ✅ Membantu menstabilkan hormon wanita yang dah menopous . ✔Mendapat kelulusan KKM (Kementerian Kesihatan Malaysia), HALAL & Pengilang berstatus GMP . WHATSAPP > 01116833085 WHATSAPP > 01116833085 WHATSAPP > 01116833085 . #EL119 #TeamEllyyaney #BellezaCollagen #Belleza #SofieyaBeauty #Sayajualonline
Dulu hitam manis, sekarang putih gebuss😙 Dengan penggunaan Belleza secara konsisten sahaja . FUNGSI BELLEZA COLLAGEN: . ✔️Menjadikan kulit cerah kemerah-merahan (tidak menjadikan kulit menjadi pucat) ✔️Menjadikan kulit glowing secara natural. ✔️Melembutkan, menegangkan dan menganjalkan struktur kulit ✔️Membantu mengatasi masalah kulit kusam, mengecilkan liang roma, ✔️Pencerahan menyeluruh satu badan dan menyekatakan tona kulit ✔️Mengandungi antioksidan untuk melambatkan proses penuaan ✔️Merawat masalah jerawat dari dalam ✔️Memantapkan bentuk payudara dan punggung ✔️Mengetatkan faraj dan merawat keputihan ✔️Menghalang jangkitan pada vagina ✔️Menjadikan rambut lebih sihat, bersinar, beralun dan hitam berkilat ✔️Menguatkan kuku dan menggalakan pertumbuhan kuku yang lebih sihat ✔️Membantu menstabilkan hormon wanita yang menopous . Raya dah nak dekat. Jangan esok dah nak raya, harini baru nak makan Belleza Collagen, memang tak sempat lah nak cantik. masa tu jangan salahkan afifah okayy.. . HAA NAK CANTIK SEBELUM RAYA? WhatsApp afifah 01116833085untuk make it real! . #TeamEllyyaney #EL119 #testimonibelleza #bellezacollagen #bellezacollagenoriginal #caraputihkankulit #produkputihgebu #produkputihkankulit #putihseluruhbadan
Consume Belleza sebab nak skin makin glowing. Akibatnya bukan setakat glowing tapi kulit pun makin cerah! Ambik 1 sachet sehari je, memang berbaloi-baloi kesan dia tau. Ada yang nak cuba Belleza Collagen? Sekarang ada PROMOSI SEMPENA HARI RAYA TAU. Jimat berpuluh ringgit. Kalau nak grab harga promosi dan nak kulit cantik time raya nanti, whatsapp afifah 01116833085 #TeamEllyyaney #EL119
SEBELUM & SELEPAS MENGGUNAKAN BELLEZA COLLAGEN Nampak tak perbezaan dia? Cerah berseri, putih pinkish. Pengguna sendiri yang bagi gambar testimoni, maknanya dia sangat berpuas hati lah kan. Kalau tak, tak kan lah nak kongsi😄 Pengguna ni dah guna Belleza berkotak-kotak dah, sangat disiplin. Nak transform jadi cantik macam dia👆 ni, kena lah disiplin okay Nak order? Boleh terus WhatsApp afifah 01116833085 #TeamEllyyaney #EL119
‏⚠ الاختبارات النهائية ليوم ‏السبت 11-6-2016 لتخصص ‏⁧‫#أدب_إنجليزي ‬⁩ 💙💛 ‏من 10 - 1 ظهراً👇🏻 ‏⁦‪#EL119 ‬⁩ ‏من 1:30 الى 4:30 م👇🏻 ‏⁦‪#E303a ‬⁩ ‏💙💛 ‏⁦‪#AOU ‬⁩ ‏⁦‪#AOUKW ‬⁩
Feedback after 7 hari consume Belleza Collagen. Lisa consume Belleza Collagen 1 sachets sehari, setiap malam before tidur. Ni baru seminggu tau. Haa.. kalau nak gebu gebas berkulit cantik di pagi raya, mulakan consume Belleza Collagen dari sekarang k. Whatsapp afifah #TeamEllyyaney #EL119
📢📢 يعلن معهد المجموعة الاوروبية عن بدء التسجيل 👇👇لمراجعة الفاينل 👇👇 لمواد الادب الانجليزي 👌🏻👌🏻جميع محاضرات المراجعة ستنعقد قبل بداية شهر رمضان المبارك👌🏻👌🏻 سعر المراجعة كاملة ( محاضرتين )👍👍 🌸🌸 فقط 25 دينار 🌸🌸 للتسجيل والاستفسار 94437687📞 #aou #aou_kw #aou_exams #englishlitrature #aou_final_exams #el120 #el121 #el117 #el118 #el119 #el098 #el099 #el111 #el112 #a150 #AA100b #aa100a #u214a #u214b #a230a #a230b #ea300a #ea300b #e303a #e303b #e301a #e301b #exams #الجامعة_العربية_المفتوحة #aou_finals #aou
‏💙💛 ‏ ‏مواضيع البرزنتيشين ‏لمقرر ⁦‪#EL119 ‬⁩ ‏ ‏⁦‪#aou ‬⁩ ‏⁦‪#AOUKW ‬⁩ ‏لأي مساعدة ⁧‫#المستقلة_بخدمتكم ‬⁩
Prueba piloto #Poolpartyuno #El119
#El119 ...
So I found these lashes today they're @nyxcosmetics lashes. And they are so pretty 😍 top to bottom ➡️ #el118 "rumor", #el108 "breeze", #el110 "illumination" and #el119 "gorgeous". Idk if these lashes have been discontinued b/c I only found a couple pair on the ulta website.
جدول محاضرات يوم الثلاثاء
Por siempre mi alegria, el te quiero siempre me quedo chico #Andi #Pile #El119 #ojitoschinitos
جدول محاضرات يوم الثلاثاء
جدول محاضرات يوم الاثنين...المحاضره الاولى مجانيه
جدول محاضرات يوم الخميس المحاضرة الاولى في المقرر مجانية .. سجل معنا #aou #aou_q8 #Aou_kuwait #business #english #IT #economy #marketing #management #accounting #system #final #mta #tma #ELL #m150a #aa100b #el118 #el119
جدول محاضرات يوم الخميس المحاضرة الاولى في المقرر مجانية .. سجل معنا #aou #aou_q8 #Aou_kuwait #business #english #IT #economy #marketing #management #accounting #system #final #mta #tma #ELL #m150a #aa100b #el118 #el119
جدول محاضرات يوم الخميس المحاضرة الاولى في المقرر مجانية .. سجل معنا #aou #aou_q8 #Aou_kuwait #business #english #IT #economy #marketing #management #accounting #system #final #mta #tma #ELL #m150a #aa100b #el118 #el119
Que lindo tenerte cerca #Escobar #El119 #Sister
كشته بالجامعه قبل الامتحان #aou #EL119 #المتحدون #تصويري
أنا هنا ، و لدي two exams today 😢 هاشتاق تشعر بالتعب #ea300a #el119 #finals
Last day of our beautiful class #el119 with my beautiful friends and our amazing tutor , going to miss you all 💝
اخر سنة ان شاء الله ^_^ و بنقول بسم الله 📚📖📝✒ #ea300a #el117 #el119 #literature #aou #ou
شكلي بمادة البرزنتيشن بالضبط هالفيديو يمثلني #El119 #aou #جامعة_العربية_المفتوحة